ZÁPIS DO 1. TŘÍD PRO ŠKOLNÍ ROK 2025/2026

ČTVRTEK 3. DUBNA 2025

Pro školní rok 2025/2026 budou zapsány do 1. ročníků základních škol děti, které dosáhnou šestého roku věku do 31. 8. 2025, a děti s odkladem školní docházky.

Podrobnosti k zápisu: https://zapisdozs.mestojablonec.cz/ 

 

Zápis do ZŠ krok za krokem

1. krok – generování žádostí

Od 10. 3. 2025 do 2. 4. 2025 bude možné v aplikaci generovat žádost o přijetí/odkladu (odkaz zde)

2. krok – odevzdání žádosti v ZŠ (ZÁPIS)

ve čtvrtek 3. 4. 2025 od 13:00 do 18:00 - podle rezervací v aplikaci (odkaz zde)

3. krok – zveřejnění výsledků zápisu

do 30 dnů na webu ZŠ a veřejně přístupném místě v ZŠ

 

Zápis pro školní rok 2025/2026 bude probíhat dne  3. dubna 2025 od 13:00 do 18:00 na obou pracovištích 1. stupně (Rychnovská 215, Janáčkova 42).

Od 10. 3. 2025 do 2. 4. 2025 bude zákonným zástupcům zpřístupněn systém (odkaz zde), v němž si zákonný zástupce vyplní žádost o přijetí k základnímu vzdělávání a zároveň si rezervuje konkrétní čas zápisu, který se uskuteční v budově školy dne 3. 4. 2025.

 

Dokumenty potřebné k přijetí do 1. třídy bez odkladu povinné školní docházky:

  1. vytištěná a podepsaná žádost o přijetí k základnímu vzdělávání, kterou zákonný zástupce vyplní v elektronickém rezervačním systému (odkaz zde);

  2. rodný list dítěte; 

  3. občanský průkaz zákonného zástupce; 

  4. v případě cizinců kopie dokladu o dlouhodobém nebo trvalém pobytu v ČR a na jaké adrese.

V případě, že trvalý pobyt dítěte není shodný s trvalým pobytem zákonného zástupce, lze body za splnění kritéria doložení skutečného bydliště dítěte ve školském obvodu školy započítat v případě, že žádost bude doložena užívacím právem zákonného zástupce k objektu skutečného bydliště dítěte. Užívací právo zákonný zástupce prokáže jedním z následujících způsobů:

  • předložení výpisu z katastru nemovitostí osvědčující, že žadatel je vlastník, spoluvlastník nebo osoba oprávněná z věcného břemene (služebnosti bytu) k užívání objektu,

  • doložení kopie platné nájemní či podnájemní smlouvy k objektu či bytu na dané adrese,

  • doložení písemného prohlášení vlastníka nemovitosti o souhlasu s užíváním objektu či bytu na dané adrese žadatelem a uvedení případného rodinného vztahu žadatele a vlastníka,

  • doložení jiného dokladu o užívacím právu k objektu či bytu na dané adrese v odlišných případech, než je uvedeno výše.

Dokumenty potřebné k přijetí do 1. třídy s odkladem povinné školní docházky:

  1. vytištěná a podepsaná žádost o přijetí k základnímu vzdělávání, kterou zákonný zástupce vyplní v elektronickém rezervačním systému (odkaz zde);

  2. vytištěná a podepsaná žádost o odklad povinné školní docházky, kterou zákonný zástupce vyplní v elektronickém rezervačním systému;

  3. rodný list dítěte;

  4. občanský průkaz zákonného zástupce;

  5. doporučení poradenského zařízení (PPP nebo SPC) k odkladu školní docházky;

  6. doporučení lékaře nebo klinického psychologa k odkladu školní docházky

 

Zákonní zástupci budou informováni (prostřednictvím přiděleného registračního čísla z rezervačního systému) o přijetí nebo o přijetí s odkladem povinné školní docházky do 30 dnů na webových stránkách a vyvěšením na hlavním vchodu do budovy školy.

O přijetí či nepřijetí dítěte k základnímu vzdělávání rozhoduje ředitelka školy podle zveřejněných kritérií (viz Kritéria přijímání žáků k plnění povinné školní docházky). 

Případné dotazy jsme připraveni Vám zodpovědět prostřednictvím e-mailu: dudova@zskokonin.cz nebo tel. čísle 483 302 140.

Mgr. Lea Šmídová, ředitelka školy

 

 

 

 


Popis souboruTypVelikost
Kritéria přijetí PDF 53,93Kb

Rychnovská 215: 483 302 464
Rychnovská 216: 483 302 140
Janáčkova 42: 483 722 070

 
ZŠ Kokonín